+1 479 231 4221
Poziţii disponibile

Customer Service Representative with Danish (Bucharest)

Status: Finalizat

Key activities areas 

  • Responding to telephonic queries;
  • Interaction with logistics partner and update customers on availability and delivery;
  • Create Purchase Orders for third party in SAP;
  • Handle all update requests;
  • Prepare relevant order documents;
  • Build good rapport with customers and sales representatives;
  • Receive and check incoming customer orders;
  • Timely and accurate invoicing;
  • Monitor order portfolio on a daily basis;
  • Handle all order related problems and find solutions with customers and internal parties involved;
  • Documents preparation for export order;
  • Handle logistic complaints and return shipments;
  • Initiate ideas to improve efficiency of Customer Service related activities.

 

Requirements

  • Fluency in Danish and English;
  • Microsoft Office and Internet knowledge;
  • Customer-orientation and team-spirit;
  • Good communication skills (writing and speech).

Testimoniale

"M-am simțit bine în timpul interviului, așa cum nu m-am mai simțit de multă vreme. Mi-a plăcut deschiderea recruiterului și faptul că am primit feedback în timpul conversației telefonice."

Candidat implicat în procesul de recrutare

„Trainer comunicativ, deschis, pregătit atât în ceea ce privește partea teoretică cât și cea practică.
Training bine structurat.”

Elena Mihai, Banca Transilvania

„Îmi place foarte mult Monica atât ca persoană cât și ca trainer, face totul să pară ușor și amuzant.
Trainingul a fost unul productiv, am învățat foarte multe, mi-a plăcut atmosfera destinsă și interactivă”

Mirela Atudorei, Transylvania College

Like us on Facebook

Nume:
Email:
Companie:
Functie:
 

 

 

 

Telefon: +1 479 231 4221  

 

Adresa: Str. Macesului nr. 56i,
Cluj-Napoca, jud. Cluj
© 2020 Artwin Consulting - firma de consultanta resurse umane, training si coaching