+1 479 231 4221
Poziţii disponibile

Accounts Payable with Swedish (Bucharest)

Status: Activ

Role: 

Responsible to perform accounting and clerical tasks related to the efficient maintenance and processing of accounts payable transactions.

Responsabilities:

  • Open incoming scanned invoices in workflow tool; 
  • Check the supplier data and details in the ERP system; 
  • Sort invoices (according  to criteria, purchase order, headquarter or branch); 
  • Communicate and clarification with suppliers; 
  • Send invoices back to suppliers. 

Requirements:

  • Swedish - medium to advanced
  • English - medium
  • Experience in accounting (accountant, assistant accountant, economist) 1 - 2 years. 

 

Testimoniale

"M-am simțit bine în timpul interviului, așa cum nu m-am mai simțit de multă vreme. Mi-a plăcut deschiderea recruiterului și faptul că am primit feedback în timpul conversației telefonice."

Candidat implicat în procesul de recrutare

„Trainer comunicativ, deschis, pregătit atât în ceea ce privește partea teoretică cât și cea practică.
Training bine structurat.”

Elena Mihai, Banca Transilvania

„Îmi place foarte mult Monica atât ca persoană cât și ca trainer, face totul să pară ușor și amuzant.
Trainingul a fost unul productiv, am învățat foarte multe, mi-a plăcut atmosfera destinsă și interactivă”

Mirela Atudorei, Transylvania College

Like us on Facebook

Nume:
Email:
Companie:
Functie:
 

 

 

 

Telefon: +1 479 231 4221  

 

Adresa: Str. Macesului nr. 56i,
Cluj-Napoca, jud. Cluj
© 2020 Artwin Consulting - firma de consultanta resurse umane, training si coaching