+1 479 231 4221
Opened positions

IT HelpDesk Support with Dutch (Bucharest)

Status: Open

 Requirements: 

  • Fluency in Spanish and Portuguese; 
  • University Degree; 
  • Microsoft Office and Internet knowledge; 
  • 0 - 1 year experience any field. 

 

Responsibilities: 

  • Respond to requests for technical assistance via phone or electronically; 
  • Diagnose and resolve technical hardware and software issue; 
  • Research questions using available information resources;  
  • Advise user on appropriate action; 
  • Follow standard help desk procedures; 
  • Administer help desk software;  
  • Redirect problems to appropriate resource; 
  • Identify and escalate situations requiring urgent attention; 
  • Track and route problems and requests and document resolutions in knowledge base; 
  • Stay current with system information, changes and updates. 

 

Testimonials

„Trainer comunicativ, deschis, pregătit atât în ceea ce privește partea teoretică cât și cea practică.
Training bine structurat.”

Elena Mihai, Banca Transilvania

„Îmi place foarte mult Monica atât ca persoană cât și ca trainer, face totul să pară ușor și amuzant.
Trainingul a fost unul productiv, am învățat foarte multe, mi-a plăcut atmosfera destinsă și interactivă”

Mirela Atudorei, Transylvania College

“Trainingul a fost foarte cuprinzător și comprehensiv, dându-mi astfel ocazia să văd și să analizez impactul fiecărui pas din procesul de recrutare și selecție asupra rezultatelor finale.
Exercițiile practice m-au ajutat foarte mult să obțin un feedback și să învăț tehnici de creștere a performanței proprii. Trainerul a fost foarte deschis și suportiv; cel mai mult m-a ajutat/ mi-a plăcut că ne-a împărtășit din experiența sa prin exemple practice.”

Laura Belean, AROBS Transilvania Software

Like us on Facebook

Name:
Email:
Company:
Position:
 

 

 

 

Phone: +1 479 231 4221  

 

Address: Str. Macesului nr. 56i,
Cluj-Napoca, jud. Cluj
© 2019 Artwin Consulting